
មនុស្សស្ទើរតែគ្រប់គ្នាយ៉ាងហោចណាស់ក៏បង្កើតបាន ជាដំណោះស្រាយចំនួនពីរដែរសម្រាប់ការងារផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេក្នុង ពេលចាប់ផ្តើមចូលឆ្នាំថ្មី ហើយជំនួញរបស់អ្នកអាចនឹងមានប្រយោជន៍ពីដំណោះស្រាយទាំងនោះដែរ។ ខាងក្រោមនេះគឺជាដំណោះស្រាយចំនួនបីប្រភេទដែលអាចជួយអោយជំនួញរបស់ អ្នកទទួលបានជោគជ័យក្នុងឆ្នាំ ២០១៣។
បើសិនជាអ្នកមានមនុស្ស ដូចពួកយើងនោះ អ្នកទំនងជាបង្កើតបានដំណោះស្រាយពីរបីរបៀបសម្រាប់ឆ្នាំថ្មីនេះហើយ ។ ខណៈពេលដែលអ្នកបង្កើតវាអោយមានបច្ចេកទេស និងប្រើដោយកម្រោលទៅកាន់មនុស្សជុំវិញខ្លួន ហើយសុំអោយមិត្តភក្តិ និងគ្រួសារដើម្បីអះអាងថាវាល្អចំពោះអ្នក ឬខណៈពេលអ្នកគ្រាន់តែបង្កើតជាកំណត់សម្គាល់នៃដំណោះស្រាយទាំងនេះអោយ ដូចជាគម្រោងទាំងឡាយសម្រាប់ឆ្នាំថ្មី គឺវាអាស្រ័យទៅតាមចំណង់ចំណូលចិត្តរបស់អ្នកទេ ប៉ុន្តែពួកយើងភាគច្រើនយ៉ាងហោចណាស់ក៏មានដំណោះស្រាយចំនួនពីរសម្រាប់ ការឈានជើងចូលឆ្នាំថ្មីនីមួយៗ។
អ្វីដែលខ្ញុំចង់ប្រជែង ជាមួយនឹងគឺការបង្កើតដំណោះស្រាយអោយបានបីសម្រាប់ជំនួញរបស់អ្នក ក្នុងឆ្នាំ ២០១៣នេះ។ វាប្រហែលជាមិនមានឥទ្ធិពលអ្វីធំដុំទេ ប៉ុន្តែបើសិនជាអ្នកយកវាទៅធ្វើអ្វីមួយ ខ្ញុំជឿជាក់ថាយើងអាចធ្វើវាបានដោយមិនខ្វល់ថាការងារនោះល្អ ឬមិនល្អសម្រាប់ការខិតខំប្រឹងប្រែងដើម្បីមុខជំនួញនោះឡើយ។
ផ្តល់កម្លាំងថ្មីដល់គេហទំព័ររបស់អ្នក
បើសិនជាអ្នកមានការងារដែលរវល់ ហើយគេហទំព័រប្រហែលជាការងារមុខជំនួញរបស់អ្នក ប៉ុន្តែវាមិនមានជាជំនួញរបស់អ្នកទេ បន្ទាប់មកវទៀតចូរក្សាអោយបាននូវការផ្តល់កម្លាំងថ្មីគឺជាការងារ មួយដែលងាយនឹងមើលរំលងណាស់។ ចំពោះខ្ញុំផ្ទាល់ខ្ញុំតែងតែធ្វើវាគ្រប់ពេល។ ខ្ញុំចុះផ្សាយព័ត៌មានជាទៀងទាត់ក្នុងគេហទំព័ររបស់ខ្ញុំ ប៉ុន្តែការមើលទៅលើពាក្យពេជ្រ និងអារម្មណ៍នៃទីកន្លែង ព្រមទាំងព័ត៌មានទីផ្សាដែលនិយាយអំពីខ្ញុំ, ផលិតផលនិងសេវាកម្មរបស់ខ្ញុំ ដូចជាមិនមានអ្វីផ្លាស់ប្តូរទាល់តែសោះ។ នោះហើយគឺជាមូលហេតុដែលវាពិតជាអតិភាពដ៏ធំមួយរបស់ខ្ញុំសម្រាប់ ឆ្នាំថ្មីនេះ។ បើសិនជាអ្នកត្រូវបានកំពុងតែសាកល្បងទាក់ទាញអតិថិជនថ្មីៗដែលជិត នឹងចូលរួមជាមួយអ្នកទៅហើយកាលពីឆ្នាំមុន ឬឆ្នាំមុនៗ
អ្នកគួរតែព្យាយាមវាម្តងទៀតទៅ ហើយរឿងចុងក្រោយដែលអ្នកចង់អោយពួកគេមើលឃើញគឺថា អ្នកមិនបានផ្លាស់ប្តូរអ្វីច្រើនទេគេហទំព័ររបស់អ្នកក្នុងរយៈពេល ២ឆ្នាំមកនេះ។ នៅពេលខ្ញុំមើលឃើញរឿងបែបនេះ គំនិតដំបូងរបស់ខ្ញុំនឹងថា ពួកគេមិនមែននិយាយអំពីជំនួញទេ ហើយក៏ភ្លេចគិតអំពីការដាំក្បាលចុះរបស់គេហទំព័រនោះដែរ។ ចូរធ្វើយ៉ាងណាអោយមានភាពស្រស់ស្រាយដល់វាជានិច្ច អតិថិជនរបស់អ្នកត្រូវការមើលឃើញអ្វីដែលជាការផ្លាស់ប្តូរកំពុងតែ កើតឡើង ហើយអតិថិជនដ៏សំខាន់របស់អ្នកត្រូវការមើលឃើញអ្វីដែលជាការទាក់ទាញ ជាមួយនឹងការមើលឃើញអ្វីៗដែលល្អ និងមាតិកាដ៏គួរអោយចាប់អារម្មណ៍។
បង្កើនវត្តមានការផ្សព្វផ្សាយសង្គមរបស់អ្នកអោយបានច្រើន
តើអ្នកមានប្រើប្រាស់សេវាកម្មលើបណ្តាញ Twitter, LinkedIn និង Facebook ដើម្បីជួយទាញប្រយោជន៍ដល់ខ្លួនអ្នកដែរទេ? នេះគឺជាសំនួរដ៏ល្អមួយ។ ខ្ញុំទទួលបានចំនូលតាមរយៈការជួយបង្កើត Software ដល់អតិថិជននៅទូទាំងពិភពលោកជាមួយនឹងមាតិការ និងការផ្សព្វផ្សាយតាមអ៊ីនធើណេតរបស់ពួកគេ ប៉ុន្តែអត្ថប្រយោជន៍ជាសរុបពេលខ្លះក៏ស៊ីមិនឆ្ងាញ់ដែរ។ រឿមួយដែលច្បាស់នោះគឺថា គូរប្រជែងរបស់អ្នកទាំងអស់កំពុងតែប្រើប្រាស់វា ដូច្នេះបើសិនជាអ្នកប្រើវាទេ មានន័យថាអ្នកកំពុងតែដាក់ខ្លួនក្នុងគំនិតហួសសម័យហើយ។
បើសិនជាអ្នកមិនមានវត្តមានការផ្សព្វផ្សាយសង្គមមួយនៅឡើយទេ ចូរបង្កើតវាមួយទៅ។ ចូរចុះឈ្មោះដើម្បីបង្កើតទិន្នន័យផ្ទាល់ខ្លួនក្នុង Twitter និងបង្កើតជាគេហទំព័រក្នុង Facebook សម្រាប់ការងារមុខជំនួញរបស់អ្នកទៅ។ ចូរធ្វើការផ្សព្វផ្សាយទាំងក្នុង Twitter ព្រមទាំងទាមទារអោយមានការអ្នកតាមដាន និងអ្នកចូលចិត្តមួយចំនួនផង។ ប្រយោជន៍នៃសម្លេងសត្វយំ, វិធីសាស្ត្រក្នុងការកំប្លែង និងបណ្តុំព័ត៌មានវានឹងធ្វើការច្របល់ចូលគ្នាជាមួយនឹងព័ត៌មានអំពី ការផ្តល់អោយរបស់អ្នក, សហគ្រាសរបស់អ្នក ព្រមទាំងជាបទពិសោធន៍ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកផង។ ពេលខ្លះវាក៏ប្រហែលជាដល់ពេលវេលាមួយដែលអ្នកត្រូវបង្កើតអ្វីជា លើទីបី ឬវត្តមានការផ្សព្វផ្សាយសង្គមអ្នកមួយទៀតដែរ។ អ្វីដែលសំខាន់គឺអោយវត្តមាននៃរបស់អស់ទាំងនោះមានដំណើរការ ព្រមទាំងអាចប្រើវាបាន។ លើសពីនេះទៅទៀត អតិថិជនភាគច្រើនតែងតែរកមើលអ្នកលក់ទាំងឡាយណាដែលពួកគេចាប់ អារម្មណ៍ដំបូងគេ ហើយនោះគឺជាគេហទំព័រតែម្តង ព្រោះពួកគេអាចចាប់ផ្តើមស្រាវជ្រាវទៅតាមវត្តមាននៃការផ្សព្វផ្សាយ សង្គមរបស់ពួកគេ។
ព្យាយាមលួងលោមចិត្តអតិថិជនដែលអ្នកបានបាត់បង់កាលពីឆ្នាំ មុនៗ
យើងរកបានអតិថិជន ហើយយើងក៏បាត់បង់អតិថិជនដែរ។ វាគ្រាន់តែជារបៀបនៃការងារជំនួញធ្វើការតេប៉ុណ្ណោះ។ អតិថិជនខ្លះអោយតម្លៃទៅលើសេវាកម្មដែលយើងផ្តល់អោយ ហើយត្រូវការបង់លុយថ្លៃសម្រាប់រឿងនោះ។ អ្នកខ្លះទៀតគ្រាន់តែរកមើលអ្វីដែលថោកបំផុតប៉ុណ្ណោះ។ ទាំងនេះគ្រាន់តែជាការពិតនៃជីវិតប៉ុណ្ណោះ។
ទោះបីជាយ៉ាងណា ក៏ដោយ ស្ថានភាពរបស់អតិថិជនមានការផ្លាស់ប្តូរជានិច្ច។ អ្វីក៏ដោយដែលធ្វើអោយពួកគេចាក់ចេញ អ្នកប្រហែលជាត្រូវផ្លាស់ប្តូរវាចេញដែរ។ ប្រហែលជាលុយរបស់ពួកគេមានច្រើនវិញ ហើយអាចនឹងគ្រាប់គ្រាន់សម្រាប់អ្នកវិញម្តងទៀតក៏មានដែរ។ ឬក៏ប្រហែលជាពួកគេមានបញ្ហាផ្ទៃក្នុង ហើយមិនខ្វល់ថាអ្នកផ្តល់អោយគេដូចម្តេចទើតព្រោះពួកគេមិនអាច ធ្វើការងារផ្ទៃក្នុងរបស់ពួកគេបានតទៅទៀត ដូច្នេះជម្រើសដែលពួកគេអាចធ្វើបានគឺធ្វើការជាមួយអ្នកជាថ្មី ម្តងទៀត។ វាមិនត្រូវការចំនាយពេលយូរដើម្បីលួងលោមអតិថិជនដែលបានបាត់បង់ទាំង នេះទេ ហើយអ្នកប្រហែលជាអាចយកពួកគេមួយចំនួនតូចត្រឡប់មកវិញបាន។ ចំនុចសំខាន់គឺថា ត្រូវផ្តល់អ្វីមួយដែលថ្មីសម្រាប់ពួកគេដើម្បីអោយពួកគេចាប់ អារម្មណ៍ជាថ្មីម្តងទៀត។ ហើយបើអត់អីសោះអ្នក អ្នកប្រហែលជាអាចសួរអំពីមូលហេតុដែលពួកគេចាកចេញពីអ្នក ដើម្បីអាចទទួលបានព័ត៌មានដ៏មានតម្លៃបំផុតក្នុងការសាងសង់ មូលដ្ឋានគ្រិះលើអតិថិជនថ្មី ព្រមទាំងអតិថិជនជាច្រើនទៀតរបស់អ្នក៕
0 Comments:
Post a Comment